Batai, kurie kuria istoriją: įsimintiniausi „Crocs“ kūrybiniai duetai

Ne tik batai: kaip „Crocs“ kolekcijos tapo mados ir kultūros fenomenu.

Vos tik prasidėjus naujam sezonui, avalynės pasaulyje įsivyravo tikra kūrybinių bendradarbiavimų banga. Vienas ryškiausių šios srities vardų – „Crocs“, tarptautiniu mastu pripažintas prekės ženklas, kuris nuosekliai tęsia savo drąsius eksperimentus su dizainu, popkultūros įkvėpimais ir netikėtais partnerystės sprendimais.

 

Pastaruoju metu „Crocs“ pristatė įspūdingą naujų kolaboracijų kolekcijų seriją, kurioje susilieja gatvės mados energija, aukštosios mados estetikos detalės ir net žaisminga nostalgija iš vaikystės. Nors kūrybinis sezonas dar tik įsibėgėja, šios kolekcijos jau spėjo užimti garbingą vietą tiek mados entuziastų, tiek kolekcininkų dėmesio centre.

1. „Crocs“ x Simone Rocha: trečiasis akordas prabangos mėgėjams
Vienas iš labiausiai lauktų 2025 metų įvykių – trečioji bendradarbiavimo su britų dizainere Simone Rocha banga. Naujoji kolekcija buvo iškilmingai pristatyta ant „Simone Rocha“ 2025 m. pavasario–vasaros podiumo. Kolekcijoje dominuoja romantika, perregimi akcentai, perlų puošmenos ir teatrališki dekoro elementai. Tai – puikus pavyzdys, kaip „Crocs“ geba įsilieti į aukštosios mados pasaulį neprarasdama savo identiteto.

2. „Crocs“ x Bape: japoniška gatvės mados jėga
Pirmasis kada nors įvykęs bendradarbiavimas su japonų gatvės mados gigantu A Bathing Ape (Bape) tapo viena iš metų sensacijų. Kovo mėnesį pristatyta trijų modelių kolekcija su „Classic Clog“ baziniu modeliu pasižymėjo drąsiais raštais, kamufliažine estetika ir Bape firminiu „shark“ motyvu. Tai – puikus sprendimas gatvės stiliaus gerbėjams, vertinantiems ikoniškus mados ženklus.

3. „Crocs“ x Haribo: saldi avalynės transformacija
Legendinė saldainių kompanija Haribo kartu su „Crocs“ kovo mėnesį išleido žaismingą ir spalvingą modelį „Haribo Classic Clog“. Šis dizainas įkvėptas visame pasaulyje mylimų „auksinių meškiukų“ – permatoma, guminuką primenanti tekstūra, ryškios spalvos ir specialūs Goldbears Jibbitz™ pakabukai pavertė šiuos batus tikru kolekcionierių troškimu.

4. „Crocs“ x Barbour: britiškas klasikos prisilietimas
Tiems, kas mėgsta gamtą ir vertina funkcionalumą, verta atkreipti dėmesį į bendrą projektą su britų prekių ženklu Barbour. Ši kolekcija, išleista kovą, jungia „Crocs“ patogumą su „Barbour“ ikonine tartano raštų ir žemiškų spalvų estetika. Du modeliai, skirti aktyviam laisvalaikiui, puikiai tinka tiek miesto, tiek užmiesčio aplinkai.

5. „Crocs“ x Juicy Couture: rožinė nostalgija iš 2000-ųjų
Y2K estetika toliau karaliauja madoje, ir šis bendradarbiavimas tai patvirtina. Juicy Couture ir „Crocs“ kovo mėnesį pristatė dviejų modelių kolekciją, primenančią legendinį 2000-ųjų stilių – daug blizgučių, rožinių atspalvių ir elegantiško kičo. Šie batai – tai ne tik mados pareiškimas, bet ir sentimentali kelionė į laikus, kai dominuodavo velūriniai treningai ir rankinės su kristalais.

6. „Crocs“ x Minecraft: virtualaus pasaulio įkvėpti batai
Technologijų ir žaidimų gerbėjai taip pat neliko pamiršti. Artėjant filmo „Minecraft“ premjerai, „Crocs“ kartu su žaidimų kūrėjais atgaivino savo ankstesnį bendradarbiavimą, pristatydami naują „Dark Forest“ („Tamsiojo miško“) modelį. Įkvėptas žaidimo estetikos, šis dizainas išsiskiria tamsiomis spalvomis, pikseliniais raštais ir nuotykių dvasia.

7. „Crocs“ x Marimekko: spalvų ir žaismingumo sintezė
Pavasariui skirtą kolekciją sukūrė suomių dizaino ikona Marimekko – jų kartu su „Crocs“ sukurta linija alsuoja spalvomis, žaismingumu ir optimizmu. Ikoniški „Marimekko“ spaudiniai susiliejo su funkcionaliu „Crocs“ siluetu, suteikdami avalynei ne tik stiliaus, bet ir emocinį atspalvį.

„Crocs“ kolaboracijų fenomenas: kodėl tai veikia?
„Crocs“ sėkmė slypi jų gebėjime būti visur – nuo aukštosios mados podiumų iki populiarių vaikiškų filmų. Jie geba meistriškai pritaikyti savo bazinius modelius kiekvienam projektui, neprarasdami identiteto, bet kartu – sukurdami vertę kiekvienam partneriui.

Bendradarbiaudama su skirtingais prekių ženklais, „Crocs“ plečia savo auditoriją: vieni renkasi funkcionalumą, kiti – madą ar net kolekcionavimą. Tai strategija, kuri šiuo metu akivaizdžiai veikia.

Dalinkitės