4 priežastys, trukdančios sulieknėti

Laikotės griežtos dietos, bet nepavyksta sulieknėti? Peržiūrėkite savo dienotvarkę ir keiskite gyvenimo būdą. Mokslininkai atliko tyrimą ir nustatė, kas kenkia grožiui ir tobulai figūrai. Dėl to, kad nepavyksta numesti svorio kalta visiškai ne pasirinkta dieta, o 4 paprasti dalykai.

Pirma priežastis. Pamirštate suskaičiuoti visas kalorijas. Daug nesuskaičiuotų kalorijų nuskęsta kartu su šaukšteliu cukraus arbatos ir kavos puodeliuose, lyg tarp kitko ragaujamuose skanėstuose ar draugės pavaišinto pyrago gabalėlyje. Todėl dienos metu dažnai būna suvartojama 500-700 kcal daugiau nei nurodyta dietoje. Išmokite skaičiuoti kalorijas taip, kaip pinigus.

Antra, neįsivaizduokite, kad sudeginote daugiau kalorijų nei iš tikrųjų. Greičiausiai judate per mažai, o manote, kad pakankamai ir be priežasties leidžiate sau užkandžiauti. Atidžiau sekite sunaudojamų ir sudeginamų kalorijų balansą.

Trečia, dėl praleistų pusryčių turėtumėte save ne apdovanoti, o nubausti, nes sutrikdėte mitybos režimą. Nereguliari mityba lėtina medžiagų apykaitą. Tiek, kiek nesuvalgėte per pusryčius, būtinai suvalgysite per dieną. O nederėtų pamiršti, kad antroje dienos pusėje medžiagų apykaita yra lėtesnė, vadinasi, ir kalorijų deginimui jums prireiks daugiau laiko.

Ketvirta priežastis – neišsimiegate. Mokslininkai yra įrodę, kad miego trūkumas skatina antsvorio augimą.