5 patarimai, padėsiantys išlaikyti stangrią krūtinę

Bėgant metams pastebėjusios pirmuosius glembančios krūtinės požymius, moterys susirūpina, kaip išsaugoti jos stangrumą. Juk ir toliau norisi puikuotis giliomis palaidinių iškirptėmis ir dailia krūtine. Laiku pradėjus rūpintis šia kūno sritimi, aplenksite laiką ir dar ilgai būsite patenkinta savo iškilumais.

Mankšta

Mankšta ir sportas gali padėti ne tik pakelti sėdmenis, padailinti rankas ar kojas, bet ir sustangrinti krūtis. Tokį efektą galima pasiekti treniruojant didžiuosius ir mažuosius krūtinės raumenis. Tam tiks kikbokso, irklavimo ar plaukimo treniruotės. Na o jei norite puikių rezultatų pasiekti neišeinant iš namų, kiekvieną dieną kartokite keletą pratimų:

1 pratimas.
Atsigulkite ant nugaros ir kojas sulenkite per kelius. Alkūnėmis atsiremkite į grindis. Rankas su svarmenimis lėtai kelkite aukštyn ir iškvėpkite. Pamažu jas nuleiskite žemyn, įkvėpkite. Šį pratimą kartokite bent 10–15 kartų.

2 pratimas. Atsistokite tiesiai ir kojas laikykite pečių plotyje. Rankas ir svarmenis ištieskite į priekį, pakaitomis jas lankstykite į kairę ir į dešinę iki peties. Pratimą kartokite 3 kartus po 10 lenkimų su kiekviena ranka.

3 pratimas. Atsistokite tiesiai ir suglaustus delnus prispauskite prie krūtinės. Alkūnes pakelkite taip, kad jos su liemeniu sudarytų statų kampą. Stipriai spauskite delnus ir juos pamažu atleiskite. Krūtinės raumenų srityje turite jausti nežymų tempimą.

Saugus deginimasis

Atėjus vasarai, pasistenkite saulės voniomis mėgautis saikingai. Kadangi krūtinės oda yra labai jautri, intensyvūs saulės spinduliai gali jai pakenkti: atsiras raukšlių, oda suglebs. Jei deginatės be liemenėlės, krūtinę ištepkite kokybišku kremu nuo saulės, turinčiu didesnį apsauginį filtrą. Rekomenduojamas ne mažesnis nei SPF 50.

Dėvėkite tinkamą liemenėlę

Gerai parinkta ir krūtų dydį atitinkanti liemenėlė gali padėti tausoti jungiamuosius krūtų audinius ir išlaikyti dailią formą. Jei jūsų krūtys nėra didelės, liemenėlės dėvėti nebūtina, tačiau turint didesnę krūtinę, patartina dienos metu jos nenusisegti. Nedėvint liemenėlės, krūtų oda gali išsitampyti, ši sritis taps skausminga. Labai svarbu vengti per ankštos liemenėlės. Dėl prastai palaikomos krūtinės, oda nuo svorio lengvai ištįsta ir laikui bėgant susidaro jos perteklius. Jei užsiimate aktyvia fizine veikla, geriau naudokite elastingas sportines liemenėles, kurios nevaržys judesių bei prilaikys jūsų krūtis.

Kontrastinis dušas

Nors prie šalto vandens reikia pratintis po truputį, tai itin veiksminga priemonė norint išlaikyti stangrią krūtinę. Šaltas vanduo gerina kraujotaką, palaiko odos elastingumą. Po maudynių duše pakeiskite vandens srovę į šaltą. Jei pirmieji kartai bus nemalonūs, o bėgant šaltam vandeniui jausitės nepatogiai, šaltą srovę naudokite ne visam kūnui, o tik krūtinės srityje.

Odos priežiūra

Krūtų oda – kaip ir rankų bei kaklo – itin pažeidžiama, todėl jai reikalinga ypatinga priežiūra. Tam naudingi įvairūs drėkinamieji kremai, kuriuos reikėtų naudoti po kontrastinio dušo. Patartina įsigyti kremų ar losjonų, prisotintų jūros dumbliais bei vitaminu C – šios medžiagos skatina kolageno gamybą.

Taip pat skirkite papildomą dėmesį odos šveitimui. Bent kartą per savaitę nušveiskite visą dekoltė zoną. Taip suaktyvinsite kraujotaką ir pašalinsite suragėjusias ląsteles.
Tiek šveitiklį, tiek kremą įtrinkite švelniais masažuojančiais judesiais. Masažas pagerins krūtinės kraujotaką ir jos odos mitybą. Krūtinę masažuokite iš išorės į vidų ir iš apačios į viršų. Taip pat galite atlikti ir aštuoniukės judesius.