7 netikėtos priežastys, kurios neleidžia numesti svorio

Aktyviai sportuojate, renkatės subalansuotą mitybą, vartojate maisto papildus, tačiau vaizdas veidrodyje niekaip nesikeičia? Pasirodo, yra keletas veiksnių, turinčių didžiulę įtaką tinkamam svorio metimui. Galbūt jie ir tapo jūsų nesėkmingo lieknėjimo priežastimi?

Nesuvalgote pakankamai baltymų

Baltymai – be galo svarbi medžiaga, reikalinga mūsų organizmui. Jie ne tik atlieka statybinę funkciją, bet ir sumažina norą užkandžiauti. Taip yra dėl baltymų poveikio alkį bei sotumą reguliuojantiems hormonams. Be to, ši maistinė medžiaga gerina medžiagų apykaitą, kuri itin svarbi ir lieknėjimo procesams.

Nekilnojate svarmenų

Daugelis žmonių mano, kad geriausias būdas numesti svorio – kardio pratimai. Todėl jie renkasi bėgiojimą, važinėjimą dviračiu ar kitas aktyvias sporto šakas. Kuo daugiau raumenų turi žmogus, tuo daugiau kalorijų jis sudegina. Geriausio rezultato pasieksite kilnodami svarmenis – jie padidins jūsų raumenų tūrį. Žinoma, neprivalote tapti tikrais lengvojo kultūrizmo atstovais, tiesiog į savo atliekamų pratimų sąrašą įtraukite ir svarmenis.

Per daug cukraus

Cukrus – pats geriausias antsvorio draugas. Atsisakę įvairių pyragaičių, tortų ir kitų saldumynų, žmonės vis tiek vartoja įvairius gaiviuosius gėrimus, tirštus kokteilius su priedais bei saldintą kavą. Taip nepastebimai suvartojamas didelis kiekis cukraus, kuris ne tik nesuteikia sotumo jausmo, bet ir sukelia dar didesnį norą gauti daugiau cukraus.

Nuovargis

Patiriant daug streso, neigiamų emocijų ar neišsimiegant, padidėja rizika nutukti. Neišsimiegojus gaminama daugiau streso hormonų, kurie yra atsakingi už svorio kaupimąsi aplink pilvą ir klubus bei padidėjusį alkį.

Alkoholio vartojimas

Nors visą savaitę plušate sporto salėje bei laikotės įvairių dietų, šias pastangas tiesiog nubraukiate savaitgalį šėldami vakarėliuose, kuriuose vartojamas alkoholis. Net ir nedidelis kiekis alkoholio sukelia apetitą ir priverčia mus dažniau užkandžiauti. Be to, daugelis alkoholinių gėrimų yra itin kaloringi. Pabandykite apriboti svaigiųjų gėrimų vartojimą ir pirmųjų rezultatų sulauksite jau po keleto savaičių.

Vaistų vartojimas

Žmonės vartoja įvairiausius vaistus, gydančius diabetą, depresiją, kraujo spaudimą ir t.t. Deja, didžioji dalis šių medikamentų skatina alkį ir organizmą verčia kaupti riebalus. Prieš vartojant bet kokius vaistus, pasitarkite su savo gydytoju ir rinkitės alternatyvas, kurios turės kuo mažiau įtakos jūsų svoriui.

Badavimas

Jei laikotės drastiškų dietų, kurių metu suvartojate nepakankamą kiekį kalorijų, negaunate visų reikiamų maistinių medžiagų. Tokiu atveju organizmas bando apsisaugoti ir dar intensyviau kaupia riebalus. Verčiau rinkitės pilnavertį, sveikesnį maistą, dažniau gaminkite namie.