Angliška dieta

Pagrindinė angliškos dietos taisyklė – minimalus kiekis kalorijų ryte, maksimalus – vakare. Valgoma tris kartus per dieną. Per dieną suvartojamų kalorijų kiekis didėja taip: 200-300-500. Dietos kūrėjai rekomenduoja dvi dienas iš eilės nesirinkti to paties meniu varianto, tačiau tarpusavyje kaitalioti siūlomus variantus. Išbandžiusieji šią dietą teigia, kad ji labai efektyvi. Per 3 savaites kai kuriems jos besilaikiusiems žmonėms pavyko numesti 9 kilogramus antsvorio.

Pusryčiai ( 200 kalorijų)

Galimi variantai

  • Vienas virtas kiaušinis arba iš jo pagaminta kiaušinienė, riekelė skrudintos baltos duonos iš rupių miltų, 100 g šviežiai spaustų sulčių.
  • 1/3 puodelio avižinių dribsnių košės su stikline lieso pieno, vienas valgomas šaukštas razinų ir 150 g sulčių.
  • 2 valgomi šaukštai viso grūdo košės su stikline lieso pieno ir vienas obuolys.
  • 200 g vaisių asorti, 150 g lieso jogurto arba kefyro.

Pietūs ( 300 kalorijų)

Galimi variantai

  • 1 virta bulvė su lupyna, 100 g varškės su džiovintais arba šviežiais vaisiais, daržovių salotos, pagardintos su augaliniu aliejumi šaukštelis, apelsinas, obuolys arba kriaušė.
  • Vegetariškas sultinys, 25 g tarkuoto sūrio, 1 bandelė iškepta iš pilno grūdo miltų, kriaušė ar obuolys.
  • 2 riekelės džiovintos duonos, 50 g pupelių, 100 g šviežių vaisių.
  • Omletas iš dviejų kiaušinių su daržovėmis, sūriu ir skiltele pomidoro, žaliu pipiru, grybais, 1 obuolys.

Vakarienė (500 kalorijų)

Galimi variantai

  • Karštas patiekalas iš pupelių, 100 g vaisių.
  • Pienu pagardinta daržovių sriuba, 25 g tarkuoto neriebaus sūrio, 1 pilno grūdo kvietinių miltų bandelė, 50 g džiovintų abrikosų.
  • 1 didelė bulvė, išvirta su lupena, 60 g pakepintų virtų pupelių, morkų, kopūstų salotos, 2 puodeliai kefyro, į kurį pridėkite keletą gabaliukų kapotų džiovintų abrikosų.

Angliškos dietos laikomasi nuo 7 iki 21 dienos (priklauso nuo to, kiek svorio norite numesti).