Arbūzų dieta

Skani dieta – kovojančiųjų su nereikalingais kilogramais svajonė. Tokį malonumą vasarą sau tikrai galime leisti. Vasarą gausu įvairių uogų ir vaisių. Jie ne tik padės sutramdyti augantį svorį, bet ir aprūpins organizmą gausybe vitaminų ir mikroelementų. Paprastai šiltuoju metų laiku mūsų organizmas prisisotina reikalingiausių medžiagų visiems metams. Vasaros gėrybės leidžia be vargo laikytis įvairių dietų. Ir net iškrovos dienos nėra tokios kankinančios. Viena tokių skanių dietų yra arbūzų dieta.

Arbūzai naudingi sutrikus kepenų funkcijai, sergant podagra, esant dideliam kraujospūdžiui ir, žinoma, kovojant su nutukimu. Per dieną dietologai rekomenduoja suvalgyti po 400-500 gramų arbūzo 5 kartus per dieną.

Įdomu tai, kad 100 g arbūzo yra 28 kalorijos, 0,5 g baltymų, 0,2 g riebalų ir 6 g angliavandenių.

Arbūzo dieta priskiriama prie monodietų. Monodietomis vadina dietas, kada raciono pagrindą sudaro vienas produktas. Išsirenki mėgstamą produktą ir juo mėgaujiesi – iš pirmo žvilgsnio labai paprasta ir priimtina. Nereikia skaičiuoti kalorijų ir gramų, sudarinėti sudėtingo meniu, o svarbiausia – beveik nereikia gaminti. Tačiau arbūzų dietos laikytis galima tik 5 dienas. Ilgiau valgyti vien arbūzus kategoriškai draudžiama.

Arbūzų dieta netinka žmonėms, kurie inkstuose turi akmenų, serga cukriniu diabetu ar turi kasos problemų. Na o jeigu tokia dieta susigundėte, pajutę menkiausius negalavimus, kreipkitės į gydytoją.

Na o tiems, kurie gali leisti mėgautis šia skania dieta, suskaičiuoti, kiek daugiausia galima suvalgyti per dieną arbūzo, visai nesudėtinga.

Vienas kilogramas arbūzo minkštimo turi tekti 10 jūsų svorio kilogramų per dieną. Šį kiekį padalinkite į šešias – aštuonias dienos normas. Jeigu antrą dieną tokiais kiekiais valgydami arbūzą nieko blogo nejaučiate, nėra sunkumo pilve, nepučia jo ir nesikaupia dujos, dietą galima tęsti iki 5 dienų. Tikėtina, kad per šias dienas, negrįžtamai atsikratysite 3 kilogramų viršsvorio.

Vėliau, kitas 10 dienų, reikėtų maitintis pagal tokią dietos schemą:

Pusryčiams – nesaldi avižinių dribsnių košė ir 50 g kietojo sūrio.

Pietums – 200 g troškintos arba garuose virtos žuvies, galima vištienos krūtinėlės su šviežiomis daržovėmis be aliejaus.

Vakarienei – arbūzo, 30 kilogramų svorio 1 kilogramas minkštimo.

Tačiau nereikėtų pamiršti, kad vakarienė valgoma 2 – 3 valandos iki einant miegoti. Teigiama, kad laikantis tokios arbūzų dietos, per 15 dienų galima numesti apie 8 kilogramus nereikalingo svorio. Tuo pačiu iš organizmo pasišalina šlakai, nereikalingos druskos, toksinai.