Kaip fizinio krūvio metu sudeginti daugiau kalorijų?

Nesvarbu, dėl kokių priežasčių žmonės sportuotų – iš įpratimo, dėl geresnės savijautos ar norėdami įveikti sveikatos problemas, visi tikisi, kad sportas padės dar ir sulieknėti arba padailinti kūno linijas. Todėl svarbu, kad sportuojant sudegintume kuo daugiau kalorijų. Jei nuolat plušate sporto salėje, stadione ar namuose, tačiau rezultatai jūsų netenkina, išmėginkite keletą gudrybių, kurios padės fizinio krūvio metu atsikratyti net iki 60 proc. daugiau kalorijų.

Dirbkite rankomis

Nesvarbu, ar bėgiojate, ar tiesiog einate pasivaikščioti po parką, aktyviai judinkite ir rankas, derindami jų mostus su viso kūno judesiais. Su kiekvienu žingsniu jas sulenkite stačiu kampu ir nuleiskite žemyn tai kairėje, tai dešinėje pusėse. Nepamirškite žingsniuodami pasukioti ir krūtinės bei juosmens – taip greičiau sulauksite rezultatų, o jūsų kūnas sudegins iki 15 proc. daugiau kalorijų.

Klausykitės muzikos

Jei norite atsikratyti papildomų kilogramų, turite žinoti, kad jums patinkanti muzika gali tapti puikia pagalbininke, darančia tikrus stebuklus. Mokslininkų atlikti tyrimai parodė, jog mėgstamos muzikos klausymasis fizinio krūvio metu gali paskatinti pratimus atlikti ilgiau. Muzika taip pat pakelia nuotaiką bei suteikia daugiau motyvacijos, padeda išlaikyti vienodą ritmą.

Naudokite svarmenis

Dažnai žmonės mano, kad sportuojant svarbiausia greitis ir atliekamų pratimų gausa. Tačiau reikėtų žinoti, kad fizinė veikla bus daug veiksmingesnė, jei orientuositės ne tiek į kiekybę, kiek į mankštinimosi kokybę. Judesiai privalo būti lėti, gilūs ir su nuolat didėjančiu svoriu. Turite patys jausti, kaip dirba raumuo. Šitaip sportuojant, pagreitėja medžiagų apykaita ir yra sudeginama 25 proc. daugiau kalorijų.

Gerkite šaltą vandenį

Šaltas vanduo suteikia daugiau energijos ir leidžiančia ja naudotis ilgiau bei efektyviau. Žmonės, mėgstantys gerti šaltą vandenį, fizinį aktyvumą palaiko net iki 25 proc. ilgiau nei tie, kurie gėrė tokį pat kiekį šilto ar karšto vandens. Taigi arbatą keiskite natūraliu šaltu vandeniu ir jau po kelių savaičių pastebėsite, kad smarkiai lenkiate kitus savo aktyvumu ir jaučiatės kur kas geriau.

Nevenkite intensyvių treniruočių

Jei norite mėgautis išsvajotomis kūno linijomis, bent 3 kartus per savaitę atlikite kardio pratimus, pasižyminčius savo greičiu ir intensyvumu. Nors tokio pobūdžio treniruotės yra sunkesnės nei darbas su svarmenimis – tai tikra kalorijų deginimo bomba. Jų metu smarkiai pagreitėja širdies darbas, kūnas įgauna ištvermės, gerėja kraujospūdis. Jei neturite galimybės kardio pratimų atlikti namuose ar sporto salėje, galite rinktis bėgiojimą, važiavimą dviračiu, šokdynę – tai padės sudeginti iki 20 proc. daugiau kalorijų.

Nevenkite tempimo pratimų

Labai daug žmonių neįvertina tempimo pratimų ir mano, kad raumenų tempimas prieš ar po treniruotės – tai tik laiko gaišimas. Iš tikrųjų šios kelios minutės gali ne tik apsaugoti jus nuo traumų, bet ir suteikti lankstumo. Atlikus tempimo pratimus, jūsų raumenys greičiau atsigaus po fizinio krūvio, todėl jau kitą dieną būsite pasiruošę naujai treniruotei, turėsite daugiau energijos, ištvermės. Tempimas taip pat padeda greičiau perimti pratimų techniką, gerina lankstumą, kraujo tekėjimą į audinius, todėl sportuojant judate taisyklingai, tampate imlesni naujovėms.