Kaip maitintis, kad antsvoris nesugrįžtų?

Dieta neturi tapti jūsų gyvenimo būdu, nes ji išsekina organizmą, jos gali būti laikomasi tik išimtiniais atvejais, tam tikrą laiką. O taisyklės, kaip tinkamai maitintis, turi išlikti ir po dietos, nes jos padės jums sveikai gyventi, prisidės prie to, kad kuo ilgiau išlaikytumėte gražią figūrą ir buvęs antsvoris nesugrįžtų.

Kad save kontroliuotumėte, užsiveskite mitybos dienoraštį. Nusiteikite tam, kad niekas nevyksta greitai, pageidaujamas svoris susireguliuos ilgainiui po truputį. Tačiau, kai organizmas persitvarkys ir pripras prie normalios mitybos, jūsų figūra ilgai bus tokia, kokios siekėte. Dietologai sako, kad geriau per metus numesti 5-7 kilogramus, nei tiek per mėnesį, nes po to gali tekti nusivilti, nes svoris gali vėl sugrįžti, kartais net dvigubai.

Taigi, kad taip neatsitiktų, svarbiausia – teisinga ir gerai apgalvota mityba.

    • Valgykite tris kartus per dieną, įskaitant pusryčius. Idealus laikas – 8 val., 14 val., ir 17 val.
    • Venkite maisto produktų, kuriuose daug cukraus, riebalų, rinkitės tik pilno grūdo miltinius patiekalus, bulves su lupynomis, nevalytus ryžius.
    • Sumažinkite mėsos patiekalų porcijas. Net liesa mėsa turi daug kalorijų.
    • Atsisakykite riebių buljonų, padažų, nedėkite į ruošiamus patiekalus pirktinių buljono kubelių, nevirkite sriubų iš subproduktų.
    • Valgykite neskubėdami, lėtai, atsisakykite siūlymo patiekalą pakartoti. Labai svarbu valgant neužgerti nei vandeniu, nei sultimis, nei arbata. Atsigerti galima tik praėjus valandai po valgymo.
    • Jeigu pasijutote alkani tarp pusryčių ir pietų, nekentėkite, išgerkite stiklinę 1 proc. kefyro, suvalgykite obuolį ar sugraužkite morką. Jeigu išalkote po pietų ir nebegalite sulaukti vakarienės, galima išgerti šviežių tirštų sulčių arba vaisių kokteilį, suvalgyti avižinių dribsnių sausainį su arbata ar kava be cukraus. Jeigu pajutote alkį po vakarienės vėlai vakare, išgerkite stiklinę kefyro, suvalgykite truputį neriebios varškės.

Kaip atsispirti šventinėms vaišėms?

Paprastai prie vaišių stalo galvojame, kad visos pastangos nuėjo perniek ir visas griežtas mitybos taisykles galima pamiršti. Jokiu būdu! Naudokitės į sveikatą šventės teikiamais malonumais, tačiau kitą dieną iš pat ryto vėl laikykitės griežtų mitybos taisyklių.

Vis dėlto vaišindamiesi šventiniais patiekalais, nesirinkite tokių, kuriuose daug padažo, lydyto sūrio. Tegul jūsų akys praslysta pro patiekalus su majonezu. Nebent suvalgysite tris šaukštelius, tuomet nieko neatsitiks. Susilaikykite nuo duonos, rūkytos dešros, geriau suvalgykite gabalėlį liesos mėsos ar žuvies. Nevalgykite vienu metu įdarytų kiaušinių, mėsos ir žuvies. Geriau pasirinkite tą vakarą valgyti kažką viena. Deserto, žinoma, taip pat geriau atsisakyti arba išgerkite kavos be cukraus ar taurę sauso vyno.

Mitybos dienoraščio ypatumai

Jame smulkiai surašykite, kaip turite maitintis kasdien. Pirmame puslapyje raudonu rašikliu susirašykite jums kenkiančius maisto produktus. Tuos, kurie gali tapti nemenka grėsme jūsų figūrai ir vėl sugrąžinti antsvorį, kurio taip siekiate atsikratyti.

Aprašykite, ką jaučiate pirmomis dienomis pradėję keisti savo mitybos įpročius. Savaitės pabaigoje išryškės tai, dėl ko prikaupėte tiek nereikalingų kalorijų. Jeigu jums pavyko kažką pasiekti, įveikti save, parašykite tai, o po užrašu padėkite didelį šauktuką. Pamatysite, kuo toliau tuo labiau bus kuo džiaugtis. Atminkite, stengiatės ne tik dėl savo grožio, bet ir dėl sveikatos. Kiekvienos savaitės pabaigoje parašykite , kuo save apdovanosite ir tai padarykite. Galbūt leisite sau įsigyti kokį nors daiktą, apie kurį seniai svajojote, nueiti į SPA arba paskatinti save kokia nors kita pramoga