Kiaušinių dieta – minus 5 kilogramai per mėnesį

Kiaušiniai yra vienas naudingiausių produktų. Juose yra beveik visi mūsų organizmui reikalingi vitaminai ir mikroelementai. Pavyzdžiui, kiaušinyje yra retas vitaminas K, reikalingas normaliam kraujo krešėjimui. Kiaušinio baltyme yra lengvai pasisavinamų aminorūgščių, o trynyje esančiuose riebaluose – lecitino, cholino, arachido rūgščių. Kiaušiniuose nemažai mineralinių medžiagų: kalcio, fosforo, geležies, magnio, kalio, natrio, taip pat A, E, D ir B grupės vitaminų.
Vištos kiaušinis turi net toksinų šalinimui iš kepenų reikalingo cholino, o kiaušiniuose esantis niacinas maitina smegenų ląsteles ir gerina smegenų veiklą. Todėl laikydamiesi kiaušinių dietos jūs ne tik atsikratysite papildomų kilogramų, bet ir papildysite organizmą naudingomis medžiagomis.

Nors kiaušiniuose, kaip ir kituose gyvulinės kilmės maisto produktuose, yra cholesterolio, jo kaupimąsi organizme stabdo lecitinas, esantis kiaušinio baltyme. Beje, net 70 – 80 proc. mažiau cholesterolio yra vyresnių vištų kiaušiniuose.
Laikantis kiaušinių dietos įmanoma per mėnesį numesti iki 10 kilogramų svorio. Nesibaiminkite, kalorijų skaičiuoti nereikės, svarbiausia – cheminiai procesai, kurie vyks organizme, laikantis šios dietos. Tačiau dieta yra dieta. Reikia laikytis griežtų taisyklių. Kitais produktais pakeisti nurodytus dietoje, tiesiog sugalvojus, kad jums kažkas nepatinka, negalima.

Laikantis šios dietos reikia gerti daug vandens, taip pat galima – nesaldžią arbatą ir kavą. Šios dietos metu galima naudoti ir prieskonius.

Greta viso to, būtina mankštintis ir sportuoti. Jeigu pajuntate alkį – galima suvalgyti kokią nors daržovę, pavyzdžiui, agurką. tačiau dvi valandas iki miego nevalgykite nieko. Jeigu jūsų dietos laikymasis dėl kokių nors priežasčių nutrūko, viską teks pradėti nuo pradžių, nuo pirmos dienos. Tik tuomet pasieksite jus džiuginančių rezultatų. Be to, būtinai laikykitės nurodytų produktų kiekio normų, o kad kontroliuotumėte savo svorį, kiekvieną rytą pasisverkite.

Kiaušinių dietos meniu savaitei:

Pirma diena:

pusryčiams vienas skrebutis ir kepti pomidorai;
pietums lėkštė šviežių vaisių;
vakarienei du kietai virti kiaušiniai, greipfrutas ir salotos.

Antra diena:

pusryčiams 1 arba 2 kietai virti kiaušiniai ir greipfrutas;
pietums kepta arba virta vištienos krūtinėlė be odos, pomidorai, salotos;
vakarienei kepta žuvis arba 2 kietai virti kiaušiniai.

Trečia diena:

pusryčiams kietai virtas kiaušinis ir greipfrutas;
pietums du kietai virti kiaušiniai ir greipfrutas;
vakarienei kepta žuvis, salierai, agurkas.

Ketvirta diena:

pusryčiams skrebutis ir du minkštai virti kiaušiniai;
pietums šviežių vaisių lėkštė;
vakarienei kepta vištienos krūtinėlė su daržovėmis.

Penkta diena:

pusryčiams skrebutis ir du minkštai virti kiaušiniai;
pietums du kietai virti kiaušiniai su salotomis;
vakarienei kepta žuvis su daržovėmis, apelsinas arba greipfrutas.

Šešta diena:
pusryčiams vienas kietai virtas kiaušinis ir greipfrutas;
pietums šviežių vaisių lėkštė;
vakarienei kepta arba virta vištienos krūtinėlė be odos ir daržovės.

Septinta diena:

pusryčiams kiaušinienė iš dviejų kiaušinių ir pomidoras;
pietums du minkštai virti kiaušiniai, apelsinas arba greipfrutas;
vakarienei kepta mėsa su salotomis, virtos daržovės.

Taip maitintis reikia keturias savaites. Atminkite, kad laikantis kiaušinių dietos, bulves valgyti draudžiama. Laikantis šios dietos, per mėnesį galima numesti 5 kilogramus nereikalingo svorio.