Bėgimo nauda veido odai

Apie didžiulę bėgimo naudą žino daugelis: jis padeda numesti svorio, sumažina riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, pagerina mūsų savijautą, pakelia nuotaiką. Tačiau, ar kada nors susimąstėte, kaip ši fizinė veikla veikia mūsų veido odą? Ar bėgimas turi įtakos kolageno gamybai, odos elastingumui, ar bėgiojant mažėja raukšlių?

Nesijaudinkite dėl paraudusio veido

Kad ir kaip norėtųsi tikėti, kad bėgiodamos atrodote itin seksualiai, dažniausiai veidas nė iš tolo neprimena filmuose rodomų merginų, kurios po intensyvios treniruotės tiesiog spindi, o keletas prakaito lašelių tik prideda patrauklumo. Tiesa ta, kad daugelis moterų jaudinasi dėl itin paraudusio ar net dėmėmis išmėtyto veido ir mano, kad tai kenkia odai. Galime jus nuraminti – šis paraudimas ne tik normalus, bet ir sveikas. Kai jūs bėgate, iš vidaus sklinda šiluma, dėl to išsiplečia kraujagyslės, kurios ir yra paraudusios odos priežastis.

Saugo nuo lėtinių odos ligų

Bet kokie kardio pratimai, tarp jų ir bėgimas, pakelia nuotaiką, o tai mažina streso hormono kortizolio kiekį kraujyje ir padeda išvengti lėtinių odos ligų, tokių kaip egzema, psoriazė, aknė ir kt. Tačiau jei norite gauti visą bėgiojimo teikiamą naudą odai, privalote dėvėti itin patogią, pakankamai laisvą sportinę aprangą. Pernelyg aptempti drabužiai neleis odai kvėpuoti ir dar labiau pablogins esamą situaciją.

Prilygsta SPA procedūroms

Ar žinojote, kad ilgesnių distancijų bėgimas gali prilygti SPA procedūroms? Pagreitėjus kraujo apytakai, jūsų oda gauna daugiau deguonies ir maistinių medžiagų, kurios paspartina kolageno gamybą. Be to, geresnė kraujotaka padeda odos ląstelėms greičiau atsinaujinti, todėl tai ideali jauninamoji priemonė nuo raukšlių. Tad brangias ir vien tik odą puoselėjančias SPA procedūras galite drąsiai iškeisti į bėgimą, kuris bus naudingas visam kūnui.

Šalin toksinus!

Nepamirškime ir veido skaistumo bei spindesio, kurį suteikia reguliarus bėgimas. Nors po fizinės treniruotės atrodote kiek išraudę, vėliau oda tampa lygesnė, švelnesnė ir skaistesnė. Taip yra dėl prakaito. Su juo iš kūno pasišalina toksinai, kurie paprastai užkemša poras ir paskatina spuogų bei įvairių dėmelių atsiradimą. Taigi, gausų prakaitavimą bėgimo metu priimkite ne kaip nemalonų ir diskomfortą sukeliantį reiškinį, o kaip vieną geriausių būdų odai apsivalyti.