Norite seksualios nugaros?

Nugara – seksuali žmogaus kūno dalis. Jeigu jūs negalite apsirengti suknelės su didele iškirpte priekyje ir pasipuikuoti tobula dekoltė, įsigykite rūbą, kuris atidengs grakščią jūsų nugarą.

Tačiau pati žinote, kad dėl to, jog ji tokia būtų, turite pasistengti, nes storu riebalų sluoksniu padengta nugara nieko nesužavės. O norint susigrąžinti patrauklumą ir tobulą nugarą palydinčius vyrų žvilgsnius, turite pasirūpinti savo figūra, suteikdama jai gražų reljefą.

Dietologai ir mokslininkai, besidomintys, kaip greičiau ir nepakenkiant organizmui numesti antsvorį, tikina, kad panaikinti riebalus nuo nugaros yra daug sunkiau nei tai padaryti kitose kūno vietose.

Nugara apsaugota storesniu odos sluoksniu. Tad po juo susikaupusius riebalus nelengva pašalinti įprastais pratimais.
Pirmiausia teks pakeisti savo gyvenimo būdą, mažiau sėdėti, gulėti, daugiau vaikščioti bėgioti, mankštintis. Nugarai idealiai tinka plaukimas. Plaukiojant ne tik galima ištirpdyti ant nugaros susikaupusius riebaliukus, plaukimas formuoja lanksčią ir tiesią nugarą, moteris atrodo visada pasitempusi. Norint tinkamo efekto, baseine reikia lankytis ne rečiau kaip du kartus per savaitę.

Nugariniai riebalai dažniausiai nusėda nugaros apačioje klubų srityje ir tik labai retai nugaros viršuje, prie menčių. Kai riebalai susikaupia nugaros apačioje, moters figūra tampa panaši į kriaušę.

Efektyviausi pratimai nugaros liekninimui

  • Atsiklaupkite ant kelių, delnais remkitės į grindis, rankas ir kelius laikykite pečių plotyje. Tiesdamos kairę ranką į priekį, ištieskite dešinę koją atgal. Ir atvirkščiai – tiesdamos dešinę ranką, atgal tieskite kairę koją. Pratimą pakartokite 10 kartų. Pailsėkite ir dar kartą atlikite šį pratimą tiek pat kartų.
  • Atsisėskite ant grindų, ištieskite kojas, atsiremkite ištiestomis rankomis už nugaros į grindis. Keldami sėdmenis ir visą kūną galvą atloškite atgal. Pratimą pakartokite 30 kartų.
  • Siekiant didesnio efektyvumo, šį pratimą galima atlikti ir sudėtingesniu būdu. Jam atlikti prireiks dviejų 1 kilogramo hantelių. Atsisėskite ant kėdės, kojas pastatykite pečių plotyje, šiek tiek palinkite į priekį, sulenktas rankas su hanteliais sukite už nugaros suremdamos vieną prie kitos mentis. Pratimą atlikite 15 kartų.
  • Pratimas „varlytė“. Atsigulkite ant grindų pilvu į apačią. Vienu metu kelkite ištiestas rankas ir kojas. Bus efektyviau, jei tokią padėtį trumpam užfiksuosite. Pratimą atlikite 10 kartų.
  • Pratimas „katė“. Stovėdamos „ant keturių“ išrieskite ir nuleiskite nugarą. Geriausia šį pratimą atlikti intensyviau, didesniu tempu. Pratimą atlikite 10 kartų.
  • Pasisukimai visu korpusu. Šį pratimą geriausia atlikti su nedideliu svoriu ant pečių. Nugara turi būti tiesi, mentys nesusiglaudusios. Į šonus juda tik rankos.
  • Atsigulkite ant pilvo, rankas sudėkite už galvos, mentis atpalaiduokite. Kojas geriau būtų prispausti arba galėtų kas nors palaikyti. Kūną kelti aukštyn, menčių suglausti negalima. Pratimą pailsėdami kartokite 15 kartų.

Prieš atliekant šiuo pratimus vertėtų pasitarti su specialistu, ar neturite nugaros problemų. Be to, jis paskirtų pratimų, tinkančių jums individualiai. Nereikėtų pamiršti, kad fizinius pratimus būtina derinti su tinkama mityba. Dienos racione turėtų būti mažiau kalorijų, o reikalingos – protingai paskirstytos visai dienai.