Valgykite tiek, kiek telpa delnuose

Kaip suspėti pasinaudoti visais vasaros teikiamais malonumais ir nepritrūkti energijos? Daug kas priklauso nuo to, ką, kaip ir kada valgote. Diena prasideda nuo pusryčių. Tad jiems reikia skirti ypatingą dėmesį. Specialisų teigimu, skirtingais metų laikais pusryčiams reikia vartoti skirtingus produktus.

rankose maistas

  • Geriausias pusryčių laikas – nuo šešių iki aštuonių valandų ryto.
  • Tik prabudę išgerkite stiklinę vandens, paskaninto šviežių citrinų sultimis ir šaukšto medaus.

Pusryčiai

Kadangi virškinimas rytais dar silpnas, nesistenkite prisivalgyti už visą dieną ir persivalgyti, nes tai tik sukels ligas ir silpnumą. Valgykite tiek, kiek telpa jūsų delnuose, o ne tiek, kiek mato jūsų akys.

Vasaros rytą tinkamiausias maistas yra beveik visi švieži vaisiai, džiovinti vaisiai, pieno produktai, uogos, riešutai, saldūs prieskoniai, uogienė, cukrus, grikių kruopos. Šie produktai padeda organizmui pasisotinti rytmetine optimizmo bei laimės nuotaika. Pusryčius taip pat galite pagardinti medumi, žiedų, viržių, grikių, tačiau ne liepų.  Iš prieskonių tinkamiausi – cinamonas, pankolis, žaliasis kardamonas, anyžius, mėta, kmynai.

Po devintos valandos ryto nebevartokite saldumynų, nes organizmas atsipalaiduoja ir praranda dalį darbingumo.

Pavyzdinis meniu vasaros pusryčiams:

  • Lėkštelė šviežių vaisų salotų, aplietų keliais šaukštais lieso jogurto.

Indelis grūdėtos varškės su agurkais ar pomidorais.

  • Lėkštelė grikių, ryžių ar avižų košės.
  • Virtas kiaušinis su riekele rupios duonos, lėkštelė daržovių, apšlakstytų citrinų sultimis.
  • Riekelė duonos, užtepta šaukštu neriebios varškės su obuolio skiltelėmis.
  • Baltą duoną pakeiskite juoda duona su grūdais ir, jei pasirinkote sumuštinį, būtinai jį užkąskite daržovių salotomis.

 

Ko nereikėtų valgyti pusryčiams:

  • Miltinių blynų.
  • Sumuštinio su dešra.
  • Gerti stiprios kavos ant tuščio skrandžio.
  • Sumuštinio su šokoladiniu kremu.
  • Bandelės su uogiene ir kavos su sutirštintu saldžiu pienu.
  • Kepto kiaušinio su dešra.
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.