Balandžio 23 dieną pasaulį išvys nauja bendradarbiavimo kolekcija, kurioje susitinka suomiškas dizaino paveldas ir modernus avalynės komfortas.
Pavasaris – tai ne tik atgimstančios gamtos, bet ir kūrybinių partnerysčių metas. Šiemet mados pasaulis pasitinka įdomią naujieną: dvi globaliai žinomos prekės ženklų jėgos – Marimekko ir Crocs – susivienijo kurti riboto leidimo kolekciją, kuri jau dabar vadinama viena ryškiausių sezono staigmenų. Ši partnerystė žymi pirmąjį oficialų bendradarbiavimą tarp Suomijos dizaino ikonos ir pasaulinio avalynės lyderio.

Kas yra „Marimekko“?
Marimekko – tai 1951 m. Helsinkyje įkurti gyvenimo būdo dizaino namai, kurie per daugiau nei septynis dešimtmečius tapo neatsiejama Suomijos kultūros dalimi ir pasaulinio dizaino simboliu. Prekės ženklas garsėja savo spalvingais, drąsiais, geometriniais bei gamtos įkvėptais audinių raštais, o ypač – ikoniškuoju „Unikko“ (liet. aguona) gėlės motyvu. Šis dizainas buvo sukurtas 1964 metais žymios tekstilės menininkės Maijos Isolos ir iki šiol yra vienas atpažįstamiausių prekės ženklo simbolių.
„Marimekko“ filosofijos esmė – kurti daiktus, kurie kasdienybę paverčia džiugia, skatina saviraišką ir įkvepia pozityvumą. Nuo drabužių iki namų interjero aksesuarų, šio ženklo produktai žavi universalumu ir meniniu požiūriu į gyvenimą.

Kolekcija, kurioje susitinka forma, funkcija ir linksmybė
Kolekcijos širdis – visame pasaulyje atpažįstamas „Unikko“ raštas, kuriuo papuošti populiariausi „Crocs“ avalynės modeliai: klasikinės klumpės (Classic Clogs), platforminiai modeliai (Platform Clogs) ir kt. Gėlės motyvas pasirodo skirtingomis spalvomis ir masteliais, pritaikytas tiek suaugusiųjų, tiek vaikų dydžiams.
„Bendradarbiavimas su „Crocs“ atspindi mūsų norą skleisti džiaugsmą ir į kasdienybę įnešti spalvų bei žaismingumo“, – teigia „Marimekko“ kūrybos vadovė Rebekka Bay. – „Ši kolekcija yra kvietimas išreikšti save laisvai ir be kompromisų.“

Daugiau nei avalynė: kolekcija su aksesuarais
Kartu su avalyne pristatomi ir kasdienai skirti aksesuarai: margintos kojinės, pirmasis „Crocs“ istorijoje tote tipo krepšys su „Marimekko“ raštu, bei 5 dalių „Jibbitz™“ ženkliukų rinkinys, skirtas batų personalizavimui. Tai žaisminga galimybė susikurti unikalų, pavasariškai energingą stilių.
„Šis bendradarbiavimas atspindi mūsų bendras vertybes – drąsų individualumą, tikrumą ir kūrybišką saviraišką“, – sako „Crocs“ pasaulinės rinkodaros viceprezidentas Matias Infante. – „Kiekvienas modelis kviečia būti savimi ir jaustis patogiai.“
Ši kolekcija – tai daugiau nei tik batai. Tai dviejų stiprių kūrybinių pasaulių susiliejimas, kviečiantis drąsiai žiūrėti į madą ir mėgautis pavasario spalvomis. Jei ieškote originalumo, patogumo ir nuotaikos – Marimekko x Crocs taps tobulu akcentu jūsų šio sezono garderobe.
