5 efektyviausi būdai, kaip prižiūrėti kaklo ir dekoltė odą

Vos atsiradus pirmiesiems senėjimo požymiams, moterys imasi priemonių, kad atrodytų jaunesnės. Norėdamos užglaistyti net menkiausias raukšleles ir kiek įmanoma ilgiau išlaikyti lygią bei stangrią odą, kartais jos griebiasi net drastiškų, viena ausimi girdėtų patarimų įgyvendinimo ar brangiai kainuojančių procedūrų grožio salonuose. Kad ir kokiu efektyvumu besigirtų savo odos priežiūros priemones reklamuojantys prekių ženklai, ar kaip įtikinamai skambėtų sudėtingi odos stangrinimo mechanizmų pavadinimai, vienintelis ir patikimiausias būdas pasiekti norimų rezultatų – esate jūs pačios.

Nors moterys ir nemažai dėmesio skiria savo veido odos priežiūrai ar kūno linijų dailinimui, tačiau dažnai pamirštamos veido ir dekoltė sritys, kurios vienos pirmųjų išduoda tikrąjį amžių. Taip yra dėl to, kad šiose vietose oda plonesnė ir jautresnė, o dėvint drabužius su iškirptėmis, kaklo bei dekoltė zonos būna atvertos, todėl gauna daugiau ultravioletinių saulės spindulių, vėjo bei šalčio. Kad sulaukus tam tikro amžiaus nereikėtų skųstis dėl suglebusio kaklo ir nelygios dekoltė srities, turite pradėti veikti jau dabar. Tikslingai laikantis žemiau pateiktų patarimų, dar ilgai galėsite nesibaimindamos vilkėti sukneles ar palaidines su gilesnėmis iškirptėmis bei džiaugtis stangria, elastinga kaklo ir dekoltė oda.

Valymas

Norėdamos tinkamai pasirūpinti kaklo bei dekoltė oda, pirmiausia, turite atidžiai pasirinkti kokybišką, jautriai odai skirtą valiklį. Kadangi jūsų oda šiose srityse nėra tokia atspari ir elastinga, kaip veido, su ja turite elgtis itin atsargiai, todėl pasistenkite švaros procedūras atlikti kuo švelnesniais judesiais, naudojant minkštus vatos diskelius ar kitas priemones.

Drėkinimas

Dekoltė ir kaklo oda yra ne tik plonesnė, bet ir turi mažiau riebalinių liaukų, todėl ji yra linkusi sausėti. Kad palaikytumėte odos drėgmės pusiausvyrą, drėkinamąjį kremą turite naudoti ne tik veidui, bet ir šioms sritims. Jums nebūtina pirkti papildomų drėkinamųjų kremų – tiks jau išbandytos, veidui tinkančios priemonės. Jei norite, kad procedūra būtų efektyvesnė, kremą įtrinkite švelniais, masažuojamaisiais judesiais. Taip ne tik drėkinsite odą, bet ir išjudinsite limfos – iš organizmo toksinus šalinančio skysčio – tekėjimą, kuris suteiks stangrumo bei elastingumo odai.

Maitinimas

Be odos valymo ir drėkinimo, yra ir dar vienas svarbus odos priežiūros etapas – maitinimas. Jam geriausiai tinka natūralios kaukės, kurios yra tiesioginis vitaminų šaltinis. Itin veiksminga priemonė, stimuliuojanti kolageno gamybą ir naujų ląstelių augimą – medus, todėl kiekvieną savaitę pamaitindama dekoltė bei kaklo odą medaus kaukėmis, rezultatus pastebėsite jau po keleto mėnesių.

Receptas:

Pašildykite vieną šaukštelį medaus ir sumaišykite jį su kiaušinio tryniu bei šaukšteliu alyvuogių aliejaus. Trintuvu išplakite šią masę, kol jos konsistencija taps panaši į kremo. Kaukę tepkite ant veido, kaklo ir dekoltė bei palaikykite apie 10 minučių. Odą nuplaukite šiltu vandeniu.

Apsauga nuo saulės

Prieš deginimąsi saulėje, moterys linkusios labiau rūpintis veido oda, todėl jai naudoja stipresnį, specialiai veidui skirtą kremą nuo saulės. Tokia pat intensyvi priežiūra reikalinga ir kaklo bei dekoltė sričiai. Patartina nepamiršti, kad net ir įprastą, saulėtą dieną, vaikštinėjant gryname ore, šios vietos įdega greičiau, todėl papildoma apsauga nuo saulės turite rūpintis ir prieš išeinant iš namų.

Mankšta

Vienas geriausių kaklo ir dekoltė priežiūros būdų – mankšta, kurios metu suaktyvėjusi kraujotaka maitina odos ląsteles ir išlaiko ją sveiką bei elastingą. Norint turėti lygią dekoltė, turite mankštinti krūtinės ir nugaros raumenis bei atlikti jiems skirtus pratimus. Tai gali būti paprasčiausi prisitraukimai, nugaros tempimo pratimai ir t. t. Prieš pradedant, būtina konsultuotis su savo srities specialistais, kurie parodys, kas efektyvu ir kaip judėti taisyklingai.

Kaklui skirta mankšta kiek lengvesnė, o ją atlikti galite bet kur: darbe, autobuse, kino teatre. Vos 2 pratimai per dieną užtikrins, kad Jūsų oda bus lygi ir stangri bei neleis jaudintis dėl per anksti atsiradusių senėjimo požymių.

1 pratimas:

Lėtai pasukite galvą į dešinį šoną ir šiek tiek pakelkite ją į viršų. Turite jausti tempimą kairėje kaklo dalyje. Šioje pozicijoje išlikite 5 sekundes ir lėtai pasukite galvą į kitą šoną. Pratimą į kiekvieną pusę kartokite po 5 kartus.

2 pratimas:

Galvą laikykite tiesiai, šiek tiek pakeltą į viršų. Pamažu stumkite į priekį smakrą ir apatinę žandikaulio dalį, taip tempdami šalia esančią kaklo odą. Šioje pozicijoje išlikite 5 sekundes. Pratimą kartokite 10 kartų.