Braškės – skaniam grožiui

Padeda lieknėti

Ar žinojote, kad mėgstamiausia Victoria Beckham dieta – braškių? Pasirodo, braškės lėtina angliavandenių įsisavinimą. Taigi ar gali būti skanesnis būdas sulieknėti?  Pakanka pusę kiekvienos porcijos pakeisti braškėmis, o vieną dieną per savaitę valgyti tik braškes. Per savaitę be didelių pastangų ištirps 1,5 – 2 kilogramai.

Puikiai drėkina veido odą

Braškės gražina veido spalvą, tai puiki kosmetikos priemonė. Jos šviesina pigmentines dėmes, lygina odą, ją stangrina. Pakanka sutrinti porą uogų ir išsitepti veidą. Paskui nereikės jokių toninių kremų ir skaistalų – graži, skaisti veido spalva garantuota.

Drėkinamoji kaukė sausai odai: 100 g trintų braškių sumaišykite su 3 šaukštais varškės ir arbatiniu šaukšteliu alyvuogių aliejaus. Uždėkite kaukę ant veido. Po penkiolikos minučių nuvalykite drėgna servetėle.

Pakelia nuotaiką

Braškių aromatas gerina nuotaiką. Jos ne šiaip sau naudojamos  įvairių kaukių veidui gamybai. Be to, braškės yra natūralus  afrodiziakas, jose yra daug cinko, kuris tiek vyrams, tiek moterims didina seksualinį potraukį.

Įveikia celiulitą

Braškių teigiamas poveikis akivaizdus ne tik veido, bet ir viso kūno odai. Kad oda taptų švelni kaip aksomas: sumaišykite truputį neutralaus kūno losjono su keliomis trintomis braškėmis ir panaudokite pasigamintą priemonę kaip anticeliulitinį šveitiklį. Įtrinkite odą, po penkių minučių nuplaukite šiltu vandeniu.

Atgaivina lūpų spalvą

Sveikai raudonos ir uogomis kvepiančios lūpos — pačios saldžiausios. Atsikandusios braškės, pasilikite mažą gabaliuką. Perbraukite juo per lūpas — vaisių rūgštis nuvalys negyvas ląsteles, išlygins ir sudrėkins odą.

Gydo spuogus

Braškių sultys pasižymi antibakteriniu, uždegimą mažinančiu efektu, todėl sėkmingai padeda kovoti su spuogais. Patepkite spuogą braškių sultimis arba užklijuokite ant jo nakčiai braškių sultimis suvilgytą pleistrą.

Padeda išlikti jauniems

Atlikti tyrimai parodė, kad braškėse yra daugybė organizmui vertingų antioksidantų, įskaitant flavonolius, luteoiną,  flavonoidą kvercetiną, vitaminą C ir kt. Antioksidantai yra vieni iš svarbiausių maistinių medžiagų, kurie gali apsaugoti nuo laisvųjų radikalų žalos ir organizmui sukeliamo oksidacinio streso. Visai tai suteikia galimybę organizmui ne tik apsisaugoti nuo tokių ligų kaip vėžys, diabetas, širdies ir kraujotakos sistemos ligos, neurologiniai sutrikimai, bet ir saugo organizmą nuo priešlaikinio senėjimo, o tai reikškia, kad padeda ilgiau išlikti jauniems.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.