5 pratimai geresniam intymiam gyvenimui

Net ir uoliai savo kūnu besirūpinančios ir reguliariai sportuojančios moterys dažniausiai nė neįtaria, kad yra ir kitokios treniruotės, skirtos specialiai intymioms vietoms mankštinti. Bėgant metams, kaip ir bet kurių kitų kūno dalių, makšties raumenys silpsta, o tai gali turėti įtakos seksualiniam gyvenimui, gimdymui ar net tam tikrų ginekologinių ligų atsiradimui. Norite ilgai išlikti seksuali ir savo partneriui suteikti pilnavertį malonumą? Kas dieną atlikite šiuos 5 pratimus ir neturėsite problemų intymiame gyvenime.

Įtempimai

Kad atliktumėte šį pratimą, turite prisiminti, kaip įtempiate raumenis, kai norite sustabdyti šlapimo ištekėjimą. Lygiai taip pat, pakaitomis, po 10 sekundžių įtempkite ir atpalaiduokite tarpvietės ir makšties raumenis. Tai kartokite mažiausiai 5 kartus, kas dieną vis didindamos įtraukimų skaičių iki 50. Šis pratimas patogus tuo, kad jį galite atlikti bet kur: darbe, autobuse, vakarėlyje. Tai ne tik padės sutvirtinti jūsų intymių organų raumenis, bet ir leis pasijusti seksualiai, paslaptingai, o apie tai, ką darote, žinosite tik jūs…

„Greitukas“

Šį pratimą kai kurios moterys vadina „greituku“, nes jį atliekant reikalingas intensyvumas. Kaip įmanoma greičiau įtraukinėkite makšties raumenis, kol, rodos, jie savaime pradės virpėti. Tai kartokite 10 kartų, skaičių didindamos iki tol, kol virpesius pasieksite per 1 minutę. Tokia treniruotė ne tik padės sutvirtinti raumenis, bet ir leis greičiau susijaudinti, lytinių santykių metu greičiau patirti orgazmą.

Kojų pritraukimai

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas ir pėdomis atsiremkite į grindis. Delnus laikykite po juosmeniu. Lengvai prispauskite juosmenį prie savo delnų ir įtempkite makšties raumenis. Išlaikant įtempimą, lėtai ištieskite vieną koją, pėdą perstumiant grindimis. Labai svarbu, kad nugaros spaudimas ant delnų ir raumenų įtempimas nepakistų. Koją padėkite atgal ir pratimą kartokite lėtai ištiesdamos kitą koją. Pratimą atlikite 10 kartų.

Vaginaliniai kamuoliukai

Šiam pratimui atlikti pasitelkite vaginalinius rutuliukus. Vaginaliniai kamuoliukai – tai priemonės, skirtos treniruoti makštį. Kadangi jų dydžiai skiriasi, pradžiai patariama rinktis lengvesnius ir didesnius kamuoliukus. Jei esate pažengusi ir jau kurį laiką treniruojate makšties raumenis, jums reikalingi sunkesnio svorio, tačiau mažesnio skersmens rutuliukai. Kaip atlikti pratimą? Lubrikantu pateptus kamuoliukus įstumkite į makštį ir stenkitės išlaikyti bent 1 minutę. Taip palaipsniui ilginkite išlaikymo trukmę. Jei norite, kad pratimas būtų efektyvesnis, jį atlikite stovėdamos.

Stūmimas

Raumenis sutraukite taip, tarsi norėtumėte kažką išstumti. Visą išstūmimą koncentruokite į makštį. Tempimą išlaikykite 3 sekundes ir kartokite 10 kartų. Šis pratimas ypač rekomenduojamas moterims, kurios ruošiasi gimdyti, nes jis gali padėti apsisaugoti nuo raumens išsitampymo, arba turinčioms tokių problemų, kaip šlapimo nelaikymas, hemorojus.