Kristina Kazlauskaitė: „Reta prabanga vaidinti pačiai save“

Prie scenos šviesų ir kamerų pripratusi, tačiau šiuo metu eteryje rečiau matoma aktorė Kristina Kazlauskaitė neslepia – šiame gyvenimo etape ji iš tiesų laiminga. Neseniai mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ reklaminiu veidu tapusi aktorė pripažįsta, kad jos karjeroje ne taip dažnai pasitaikė, kad prieš kameras tektų vaidinti pačiai save.

Teatras ir reklama – nelyginami dalykai

„Aš visą gyvenimą svajojau pailsėti ir gyventi taip, kaip gyvenu dabar, išėjusi į pensiją. Savotiškas tas mano gyvenimo ritmas, bet laisve vis dar negaliu atsidžiaugti“, – atvirai sako mylima aktorė, atlikėja, dėstytoja, renginių vedėja.

„Nuolat turėdavau vaidinti, o tai reiškia kažką įkūnyti, įsijausti. O čia galėjau būti pati savimi“, – apie tai, kaip sekėsi vaidinti mažų kainų vaistinių tinklo įvaizdiniame klipe, pasakojo aktorė. Pasako jos, filmavimasis reklamoje tikrai skiriasi nuo televizijos ir dar labiau – nuo teatro.

„Reklamos su scenine veikla aš nelyginčiau. Visai kitas žanras, kiti ir reikalavimai. Reklamoje svarbiausia, kad būtum įtikinamas, pozityvus, kad žmogus patikėtų tuo, ką sakai. Čia ne tiek vaidmuo, kiek situacija, į kurią reikia įsijausti. O štai scenoje reikia visiškai persikūnyti, “, – sako „Camelia“ vaistinėse besilankanti ir tinklo reklaminiu veidu tapusi aktorė.

Kristina Kazlauskaite

K.Kazlauskaitei teko sukurti ne tik įsimintinų vaidmenų teatre ir kine, bet ir vaidinti televizijos serialuose, humoro laidose. Kai kurie jos personažai jau tapo tikra žanro klasika.

„Aš visą laiką kartoju, kad tikras scenos žmogaus profesionalumas neatsiejamas nuo streso ir nuo reikalavimų, kuriuos tau kelia kūrybinė komanda, žiūrovai ir galų gale pats sau. Džiaugiuosi už visus, lipančius į sceną, bet tik iš profesionalo tikrai galima reikalauti maksimumo. Juk jei profesionalas užsiimtų saviveikla, tai jam scenoje vietos neliktų. Kaip ir bet kuriam kitam profesionaliam darbuotojui kas jis bebūtų – gydytojas, vaistininkas ar vairuotojas. Dalykai yra paprasti – pirmiausia turi būti žmogumi ir mokėti dirbti savo darbą“, – sako daugybę metų scenai atidavusi aktorė.

Klipo kūrėjai pasirinko Kauną vietoj Vilniaus

Klipų seriją kūrusi komanda „RGB“ reklamoms pasirinko tarpukario modernizmu dvelkiančią Kauno Laisvės alėją ir legendinio fontano aplinką, o tai „Camelia“ reklaminiam klipui suteikė dar didesnio šarmo.

„Iš pradžių buvome pasirinkę kitą lokaciją, planavome filmuoti Jakšto gatvėje esančioje mažų kainų vaistinėje „Camelia“ Vilniuje, tačiau prireikus scenos lauke, pamatėme, kad kamščiuose skendinčioje sostinėje tai bus gan sudėtinga, todėl pasirinkome jaukią ir ramią Laivės alėją Kaune ir su visa komanda apsidžiaugėme reta proga filmuoti Laikinojoje sostinėje“, – pasakojo klipo kūrimui vadovavęs Donatas Žvalionis.

Būtent todėl filmavimo komandai teko persikelti į Laisvės alėją, o moterį seklę ir dalį kūrybinės komandos įkurdinti ilgiausioje Rytų Europos pėsčiųjų alėjoje esančiame „Metropolio“ viešbučio balkone.

Anot D.Žvalionio, su patyrusiais profesionalais dirbti visada ne tik lengva, bet ir įdomu. Ne išimtis ir K.Kazlauskaitė.

„Ji tikra profesionalė, puikiai jaučiasi prieš kameras, taip pat lengvai rado kontaktą su filmavimo komanda. Ypač įstrigo jos profesionalus požiūris, kai kelias scenas reikėjo pakartoti – skardus užkrečiantis juokas ir jokių negatyvių emocijų“, – sakė „Camelia“ klipų kūrybinės komandos vadovas.