“Vidinės šypsenos” menas

Vidinė šypsena – tai nuoširdi šypsena visoms kūno dalims. Ši šypsena sukuria aukštos kokybės energiją, kuri gali gydyti. Senovės Kinijoje Dao meistrai atrado šypsenos energijos galią. Jie praktikavo vidinę šypseną patiems sau. Ji perskirstydavo gyvybinę Ci energiją ir suformuodavo aukštos kokybės Ci energijos srautą. Taip meistrai pasiekdavo sveikatą, laimę ir ilgaamžiškumą.

Šypsena pačiam sau panaši į mėgavimąsi meile, o meilė gali padėti atstatyti jėgas ir atsijauninti. Ši praktika pasižymi daugeliu pranašumų ir vieni svarbiausių – proto atpalaidavimas, koncentracijos lavinimas, depresijos pašalinimas ir didžiulis jaunystės potencialas. Šypsodamasis vidaus organui ir dovanodamas jam meilės energiją, žmogus ne tik nusiramina, bet ir be kitų pagalbos pašalina fizinius ir psichinius sutrikimus. Rytų medicina sako, kad kiekvienas iš penkių svarbiausių vidaus organų atitinka vienai iš penkių pirminių stichijų. Šypsena harmonizuoja pirminius būties elementus organizmo viduje, o tai teigiamai veikia žmogaus psichoemocinę būseną. Nuoširdi šypsena daro stebuklus sau ir aplinkiniams, ji – tarsi saulės spindulėlis lietingą dieną. Po kurio laiko vidinė šypsena gimsta natūraliai, tai netrunka pastebėti ir aplinkiniai. Neverta nė kalbėti, kokią reikšmę gijimo procesui turi placebo efektas ar paprasčiausios teigiamos emocijos. Emocijos ir nuotaikos palieka antspaudą mūsų veide, laikysenoje, netgi figūroje.

Manoma, kad svarbus senėjimo faktorius – nuolatinės neigiamos emocijos. Šypsodamiesi vidaus organams, mes nurimstame ir atsipalaiduojame, o neigiamas emocijas transformuojame į teigiamas, vadinasi, senėjimą keičiame į jaunystę. Iš esmės vidinė šypsena ir yra vidaus organų atjauninimo priemonė, grąžinanti jiems priklausiančias funkcijas.

Modernusis mokslas smegenis laiko vieninteliu emocijas kontroliuojančiu centru. Senovės Kinijos mąstytojai laikėsi nuomonės, kad be smegenų didžiulę įtaką nuotaikai turi vidaus organų būklė. Antai kepenyse gali kauptis pyktis arba gerumas, širdis atsako už nuoskaudas arba meilę, kasa talpina liūdesį ir vienatvę, bet gali talpinti ir gyvenimo džiaugsmą. Inkstai kaupia baimę arba drąsą, o plaučiai – nepasitikėjimą arba pasitikėjimą ir atvirumą.

Vidinės šypsenos praktika

Vidinės šypsenos praktika suponuoja keleta taisyklių ir sąlygų. Ją svarbu pradėti ne anksčiau kaip valanda po valgio. Iš pradžių reikia susirasti ramią vietą, žinoma, išjungti mobilųjį telefoną, kitaip bus sunku sutelkti vidinį dėmesį. Įgijus praktikos, triukšmas nebetrukdo. Nusiimkite aptemptus rūbus ir diržus, akinius ir laikrodį. Patogiai atsisėskite ant kėdės krašto. Genitalijos neturi būti spaudžiamos, nes tai – svarbus energijos centras. Kojos turi būti klubų plotyje, o padai – tvirtai liesti grindis. Sėdėkite patogiai, atpalaiduokite pečius, palenkite smakrą. Rankas patogiai sudėkite ant kelių, vyrams – dešinė plaštaka ant kairiosios, moterims – atvirkščiai. Galima naudoti pagalvėles. Kvėpuokite įprastai. Užmerkite akis. Kai susikoncentruosite, kvėpavimas turi būti “minkštas, ilgas ir sklandus”. Jūs turite pamiršti apie tai, kaip kvėpuojate, kitaip bus sunku susikoncentruoti ir siųsti energiją į norimą organą. Praktikos pradžioje liežuvį laikykite kaip patogiau. Liežuvis yra tiltas tarp dviejų kanalų, jis padeda palaikyti kairiosios ir dešiniosios smegenų energijos pusiausvyrą.

Technikos pagrindai

Siųskite šypseną organams iš viršaus žemyn priekine kūno linija.

  1. Atpalaiduokite kaktą. Įsivaizduokite, kad sutikote tą, kurį mylite, arba pamatėte kažką nuostabaus. Pajuskite šypsenos energiją savo akyse.
  2. Leiskite šypsenos energijai atsirasti taške tarp antakių, paskui ant nosies ir tekėti skruostais. Juskite, kaip energija atpalaiduoja veido odą ir prasiskverbia gilyn į veido raumenis, kaip energija sušildo visą veidą. Leiskite jai tekėti į burną, lengvai kilstelėkite lūpų kampučius. Leiskite jai tekėti liežuviu. Palieskite liežuviu viršutines dantenas ir laikykite tokioje padėtyje, tai sujungs du svarbiausius energijos kanalus. Šypsenos energiją nukreipkite į žandikaulius, pajuskite, kaip jie atsipalaiduoja.
  3. Šypsena srūva į gerklę ir kaklą, kurie paprastai irgi būna įtempti. Nusišypsokite savo kaklui ir pajuskite, kaip energija nuima įtampą gerklėje.
  4. Nusišypsokite kaklo priekinei daliai, kur yra skydliaukė ir priešskydinės liaukos. Tai kalbos energijos vieta ir jei ji užblokuota, Ci srautas neprateka. Jei ši vieta įtempta, jums bus sunku sklandžiai dėstyti mintis, jūs bijosite kalbėti prieš auditoriją, atsiras bendravimo sunkumų. Nusišypsokite skydliaukei ir pajauskite, kaip gerklė atsidaro tarsi gėlės pumpuras.
  5. Leiskite šypsenos enegijai slinkti žemyn į užkrūčio liauką (krūtinės centras). Tai meilės, ugnies vieta, gydomosios Ci energijos talpykla. Nusišypsokite liaukai, pajauskite, kaip ji didėja, tampa panaši į pumpurą ir palengva pražįsta. Pajuskite šiltos ir gydančios Ci energijos aromatą ir leiskite energijai plūsti į širdį.
  6. Širdis yra meilės, empatijos, tikros pagarbos ir džiaugsmo talpykla. Pajuskite širdį kaip besiskleidžiantį pumpurą. Pasiųskite šiltą Ci energiją, sklindančią nuo pulsuojančios širdies, į visus organus. Leiskite šypsenos energijai užpildyti jūsų širdį džiaugsmu. Padėkokite širdžiai už darbą. Pajuskite, kaip širdis atsipalaiduoja ir lengviau dirba.
  7. Šypseną ir džiaugsmingą energiją nukreipkite į plaučius. Nusišypsokite jiems ir padėkokite už puikų darbą. Pajuskite, kaip plaučiai tampa minkšti ir drėgni tarsi kempinė. Jauskite plaučiuose lengvus energijos dilgčiojimus. Nusišypsokite plaučių gilumai – liūdesys ir depresija pasišalins. Užpildykite plaučius meilės, užuojautos ir širdies džiaugsmo aromatu.
  8. Leiskite šypsenos energijai judėti į kepenis. Padėkokite kepenims, pajuskite, kaip jos tampa minkštos ir drėgnos. Vėl nusišypsokite ir pasiųskite šypseną į kepenų vidų. Kai kepenys prisipildys gerumu, prigimtine kepenų savybe, gėris keliaus į inkstus ir antinksčius.
  9. Perkelkite šypsenos energiją į inkstus. Padėkokite jiems už darbą. Jauskite, kaip inkstai tampa vėsūs, švieži ir švarūs. Nusišypsokite antinksčiams ir jie jums atsidėkos pasiuntę papildomos energijos užtaisą. Šypsokitės, kad šypsena įsiskverbtų į inkstų vidų. Džiaugsmingai ir meiliai nusišypsokite ir jūsų baimė pasišalins. Leiskite gerumui užpildyti inkstus, o užpildžius, tekėti kasos ir blužnies link.
  10. Nusišypsokite kasai ir blužniai. Padėkokite joms. Atskirai nusišypsokite blužniai ir padėkokite už antikūnų prieš įprastines ligas gamybą. Stenkitės pajusti, ar kasoje ir blužnyje nesislepia nerimas. Tegu jį išsklaido šypsenos džiaugsmas ir gėris.
  11. Nuleiskite šypsenos energiją į pilvo apačią ir lyties organų sritį. Nusišypsokite jiems. Užpildykite juos meile, gerumu ir ramybe, idant įgytumėte galią kontroliuoti seksualinius norus. Jūs juos kontroliuosite, o ne norai jus. Juk seksualinė energija yra svarbiausia gyvenimo energija.
  12. Grįžkite prie savo akių. Greit nusišypsokite visiems priekinės kūno dalies organams, tikrindami, ar juose neliko įtampos. Šypsokitės tol, kol įtampa dings.

Panašiu principu nusišypsokite virškinimo sistemai – centrine linija iš viršaus žemyn. Stabtelėkite ties kiekvienu sistemos organu. Padėkokite jiems.

Nusišypsokite stuburui – galine linija iš viršaus žemyn.

Apdovanokite šypsena visus kitus organus ir sistemas.

Vėl koncentruokite dėmesį ties akimis. Greit pasiųskite šypseną iš viršaus žemyn nugaros linija, nusišypsokite iš viršaus žemyn visoms savo kūno linijoms. Jauskite, kaip mylite ir vertinate visą savo kūną.

Baigus praktiką, labai svarbu šypsenos energiją išsaugoti bambos srityje. Tam reikia mintyse 36 kartus spirale sukti energiją aplink bambą. Moterys – prieš laikrodžio rodyklę, vyrai – pagal laikrodžio rodyklę.

Stenkitės techniką praktikuoti kasdien tik prabudus. Praktika jus sutiprins visai dienai. Jei jaučiate skausmą ar negalavimą bet kurioje kūno dalyje, nusišypsokite tai kūno daliai, pasikalbėkite su ja, sulaukite atsakymo. Darykite tai tol, kol nepajusite, kad organas minkštėja arba iš tamsaus tampa šviesesniu.