Dietinis obuolių pyragas

Kartais taip norisi ko nors skanaus, bet vardan gražios figūros daugelio skanumynų atsisakome. Pagudraukime ir paieškokime sveiko deserto. Dietinis obuolių pyragas kaip tik toks. Žinoma, pusryčiams galime valgyti avižinę košę su keptais obuoliais, tačiau galime paskanauti ir obuolių pyrago su avižiniais dribsniais, produktai beveik tie patys, o svarbiausia – sveiki.

Reikės: pusės stiklinės miltų, pusės stiklinės avižinių dribsnių, 1 kiaušinio, 2 kiaušinių baltymų, 3 arbatinių šaukštelių medaus, 1 stiklinės kefyro, šaukštelio kepimo miltelių ir 6 obuolių.

Kaip gaminti: Miltus sumaišyti su dribsniais, medumi, kiaušiniu, išplaktais baltymais, įpilti kefyro – turi gautis blynų tešlos konsistencija. Leiskite tešlai truputį pastovėti – kad dribsniai išbrinktų. Tada įmaišykite kepimo miltelių, jei norite, įberkite truputį cinamono. Kepimo formoje išdėliokite skiltelėmis supjaustytus obuolius ir užpilkite juos tešla. Kepkite 30 minučių.