Dizainerės K. Kruopienytės kolekcijos modeliu tapo automobilis

Nors daugelis lietuvių mieliau renkasi neutralias automobilių spalvas, žinoma mados kūrėja K. Kruopienytė pristatė šį tą maištingo ir unikalaus – drąsių spalvų derinio suknelę iš naujausios kolekcijos dizainerė perkėlė ant automobilio.

Ieškos ekspresyvaus ir drąsaus pirkėjo

K. Kruopienytės suknelės interpretaciją ant automobilio pirmieji apžiūrėjo kauniečiai, lankęsi „Autotoja“ organizuotoje hibridinių automobilių dienoje. Automobilis specialia plėvele buvo išpuoštas pagal dizainerės sukurtą eskizą – neįprastą raudonų langelių bei žydros spalvų derinį. Nors automobilio ryškumas, neutralių spalvų šalininkams nesukėlė sentimentų, dizainerės „aprengtas“ hibridinis „Toyota C-HR“ automobilis patraukė visų dėmesį.

Dizainą automobiliui sukūrusi K. Kruopienytė atskleidė, kad automobilio raštą padiktavo suknelė iš paskutiniosios pavasario-vasaros 2017 kolekcijos. „Ši suknelė labiausiai atspindi mano kūrybos filosofiją, kurioje naujausios audinių technologijos susilieja su klasikiniu siuvimo metodu, autentišku dekoravimo būdu. Mano kuriami drabužiai ir aksesuarai yra skirti progresyvioms, šiek tiek maištingoms miesto asmenybėms. Manau, kad šio automobilio dizainas taip pat atspindi tokį įvaizdį,“ – apie atrastus sąlyčio taškus su automobiliais ir mados dizainu pasakoja K. Kruopienytė.

Renginio organizatoriai neabejoja, jog ateityje dizainerių ir automobilių tandemas gali būti labai populiari paslauga. „Žmonėms yra svarbus įvaizdis, todėl norėjome parodyti, kad ne tik drabužiai, bet ir automobilis gali išreikšti charakterį, derėti su vairuotojo stiliumi. Žinoma, raudonos spalvos automobilis skirtas ekspresyviam, savimi pasitikinčiam vairuotojui,“ – sako „Autotoja“ generalinis direktorius Vytautas Naujalis, atviraujantis, kad jei bus norinčių, automobilį parduos su dizainerės kurtu įvaizdžiu.

K. Kruopienytė – praktiška vairuotoja

Dizainerė neslepia, kad automobilis jai tik susisiekimo ir darbo priemonė, todėl ji rinktųsi klasikinės juodos spalvos transporto priemonę. „Pastebėjau, kad vairuotojai dažniau renkasi neutralias spalvas. Lietuvoje tikrai daug tamsių, pilkų automobilių. Tas pats ir mados dizaino srityje. Nors ir klientai pageidauja kažko įdomaus ir spalvoto, galiausiai lieka prie įprastų, ramesnių, subtilesnių spalvinių derinių,“ – atvirauja K. Kruopienytė.

„Aš esu iš tų ramesnių vairuotojų, man nepatinka, kai reikia skubėti. O dar blogiau, kai vairuotojai labai skuba, nusižengia taisyklėms ir daro spaudimą kitiems. Siaubingai nemėgstu švaistyti laiko spūstyse ir stengiuosi jų išvengti. Kadangi manau, kad kiekvienas žmogus gali pasirinkti, kaip jis nori gyventi, aš pasirinkau namus šalia savo studijos ir nesikankinu stovėdama „kamščiuose”. O jei taip atsitinka, tada bent jau raminu save, kad galiu ramiai paklausyti savo mylimos muzikos automobilyje,“ – pasakoja dizainerė.

Kolekcija artima hibridams

Patogius ir universalius drabužius kurianti dizainerė teigia, kad jos vystomo ženklo filosofija artima hibridinio automobilio koncepsijai. „Jei tai suknelė, tai ji turi būti ne vienam kartui pasipuošti, o tinkanti ir kelioms progoms. Jausdama, kad tiek man, tiek mano klientėms darosi svarbiau turėti daugiafunkcinius, unikalius, lengviau derinamus ir patogius drabužius, siekiu sukurti viso to sintezę. Taip pat ieškodama naujų kirpimų, proporcijų, spalvinių derinių, įdomių detalių stengiuosi, kad tie drabužiai ilgai būtų neišeinantys iš mados,“ – pasakoja dizainerė.
Architektūrines konstrukcijas ir romantišką grubumą derinančios K. Kruopienytės braižą ant automobilio perkelti nebuvo sudėtinga, mat naujasis visureigis, kurį papuošė dizainerė, išsiskiria unikaliomis deimanto formomis. „Jaučiamas hibridinių automobilių populiarumo augimas. Hibridas – tai miesto automobilis, kuris pasižymi ekologija ir ekonomija,“ – sako V. Naujalis.

Renginio metu fotografai turėjo galimybę įamžinti K. Kruopienytės kolekciją, siekdami pabrėžti mados bei automobilio tandemą ir ieškodami netikėtų fotografijos sprendimų.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.